24 Eylül 2019 Salı

HZ MUSA VE PAPAZ

Hz. Musa bir gün papaz ile tartışmaya girmiş. Hz Musa benim dinim hak din demiş hakeza papaz da dini hakkında aynı kelamı etmiş. Bunun üzerine ateşin üstünden atlamaya karar vermişler, ateş kimi yakmazsa hak din onun dinidir diye anlaşmışlar. Hz Musa papaz ateşten kaçar düşüncesiyle elinden tutmuş ve beraber atlamışlar. Fakat ikisi de ateş de yanmamış. Hz Musa şaşırmış ve Allah (cc.) sormuş. - Yarabbim beni yakmadın anladım çünkü benim dinim hak din ve sen haksın ancak papazın yanmamasına anlayamadım demiş. ALLAH cc. bunun üzerine bilmez misin Ya Musa biz bizim sevdiklerimizin elinden tutanı yakmayız buyurmuştur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HZ MUSA VE PAPAZ

Hz. Musa bir gün papaz ile tartışmaya girmiş. Hz Musa benim dinim hak din demiş hakeza papaz da d...